Drzewo - srebrny i niebieski wibo

Pewnie jak większości z Was i mi zaczyna udzielać się piękna pogoda za oknem...
Na moich paznokciach nie inaczej :)
Bardzo proste i skromne zdobienie, które powędruje na konkurs wibo.
Z lakierami tej firmy bywa u mnie różnie stanowią sporą część kolekcji, jednak nie z wszystkich jestem zadowolona.
Tutaj srebro nr 5 seria glamour nails - dzięki 1 warstwie uzyskujemy całkowite krycie, szybko wysycha, trzyma się długo, a malowanie nim jest przyjemne.
Niestety błękitny lakier nr.2 z serii Last & Shine ma już swoje wady - maluje się nim bardzo ciężko, malutki pędzelek, gęsty lakier. Jednak kolor bardzo ładny (2 warstwy na zdjęciu), wytrzymałość też jest w porządku, czas wysychania również.
A więc jak nie przepadam za niebieskościami ten kolor bardzo przypadł mi do gustu.
A by nie było nudno na serdecznych paznokciach drzewko malowane czarną farbką akrylową :)


Miał być tutorial, jednak stwierdziłam, że nie wiele on pomoże w namalowaniu drzewka,
gdyż nie mam żadnej specjalnej metody na nie.
Ah muszę również dodać - Niebieski lakier pokazany jest bez top coat'u.


Jak u was sprawdzają się lakiery wibo? Macie wśród nich swoich ulubieńcow? ;)

Pozdrawiam,
RedRouge




7 comments:

  1. piękny mani! Świetny ten niebieski :)

    ReplyDelete
  2. podoba mi się, fajnie się te lakiery ze sobą komponują a i drzewko super :D

    ReplyDelete
  3. jak fantastycznie! coś czuje, że staniesz się moją inspiracją :)

    ReplyDelete
  4. Ślicznie :) Bardzo lubię ten złoty kolorek :D

    ReplyDelete

Bardzo dziękuję za każdy jeden komentarz.
Zawsze przyprawiają mnie one o uśmiech na twarzy :)

Komentarze zawierające reklamy będą usuwane.