Bajka

Dzień Dobry! :)


A więc po długich przemyśleniach jak widać jednak
postanowiłam przyłączyć się do Projektu Książka.
Po pierwszym wyzwaniu zaczynam troszkę tego żałować,
ale do rzeczy...

Nad rzeczką opodal krzaczka 
Mieszkała kaczka-dziwaczka...

No tak jak widać padło na wiersz Jana Brzechwy :)
Była to moja pierwsza myśl gdy zobaczyłam temat - bajki.
Długo rozważałam czy jednak nie zmalować czegoś innego.

Oj mamo, zabawy miałam przy tym sporo, głównie przy tworzeniu tła.
Biały podkład, następnie dwa zielone lakiery użyte do cieniowania,
 trawa robiona 2 odcieniami zieleni - farbką akrylową.
No i zabrałam się za nieszczęsną kaczkę dziwaczkę :P
Wyszła.. hmm dziwacznie? :D

Jednak włożyłam w to sporo pracy, również miło było powspominać
czasy dzieciństwa i te świetne bajki które wtedy się czytało,
a więc pokazuję swoje dzieło.

Z pewnością ten projekt podszkoli mnie w sztuce malowania
farbkami akrylowymi, zbyt wiele chyba od siebie wymagam,
w końcu Rzymu od razu nie zbudowano.



A tutaj jeszcze zdjęcie użytych lakierów i farbek do zdobienia :)




Z niecierpliwością czekam na Wasze interpretacje Bajki w tym projekcie :)
Wiem, że kryją się wśród was mistrzynie lakierów i farbek akrylowych,
zachęcam również by nikt się nie poddawał i ćwiczył dalej
a z każdym razem malunki będą coraz to lepsze.

PS. Nie śmiejcie się zbyt długo z mojej kaczuchy ^^

Pozdrawiam,



16 comments:

  1. !!! zaniemówiłam! przepięknie- a kaczka jak z mojej dziecięcej książeczki z wierszami Brzechwy!!! super :D

    ReplyDelete
  2. Super :) ja się nad brzydkim kaczątkiem zastanawiałam, ale że maluje tylko lakierami to stwierdziłam, że nie dam rady niestety... mój bajkowy post w przygotowaniu jest ;p

    ReplyDelete
  3. Nie śmiejcie się??? Z czego?!
    Przecież kaczka jest mega! Całe dzieło, trawka... Piękne! Takie obrazy motywują do ćwiczeń! Świetne dzieło!

    ReplyDelete
  4. Pięknie wyszła. Przez ciebie będę teraz cały dzień nucić melodie z tego wiersza.

    ReplyDelete
  5. świetnie wyszło!!!:) ja właśnie czekam na moje farbki i kolejny tydzien bedzie zrobiony farbkami wiec bedzie lepiej:))

    ReplyDelete
  6. Mnie się tam Twoja kaczusia podoba bardzo :)i trawka zrobiona jest idealnie nie wiem czemu myślisz że jest źle to namalowane wszystko bo ja uważam że idealnie :) i maluj dalej buziaki :*

    ReplyDelete
  7. ale śliczności! :D

    ReplyDelete
  8. cudo! po prostu zaniemówiłam :>
    a gdzie można takie farbki dorwać? są specjalnie do paznokci, czy tak ogólnie?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Są specjalne, ale ja osobiście wolę te zwykłe dla plastyków (różnica jest taka, że zazwyczaj te dla plastyków trzeba rozcięczyć z wodą, a te "specjalne" już są gotowe do użytku za sporo wyższą cenę niestety)
      A, że tak czy siak przy farbkach akrylowych jest nam woda potrzebna (do przemycia pędzelka) nie stanowi to wielkiego problemu gdy dodamy 1-2 krople wody :)

      Delete
  9. Kaczucha jest urocza!! Świetne wykonanie :)
    Czapki z głów!

    Pozdrawiam

    ReplyDelete
  10. przepiękne i jakie dokładne i staranne :D

    ReplyDelete
  11. piękna kaczuszka Ci wyszła ! :))

    ReplyDelete

Bardzo dziękuję za każdy jeden komentarz.
Zawsze przyprawiają mnie one o uśmiech na twarzy :)

Komentarze zawierające reklamy będą usuwane.