Orange & Purple Bell

Witam!


Wiem, wiem lakiery Bell w niskich biedronkowych cenach nie są żadną nowością.
Jednak ja dopiero parę dni temu zdecydowałam się na ich zakup
(głównie po zobaczeniu cen internetowych tych lakierów).
Stwierdziłam "a co mi szkodzi".


Zakupiłam 2 lakiery, jeden pomarańczowy wpadający delikatnie w neon.
Drugi fiolet z delikatnymi niebieskimi drobinkami.
Koniecznie chciałam wypróbować oba jednocześnie,
niepewna czy wszystko będzie z sobą współgrać.
Na serdecznym dodałam future z wibo, która długo leżała w szufladce
czekając na pierwsze użycie.


Lakiery Bell Air Flow zaskoczyły mnie dość dobrym kryciem,
szczególnie fiolet (2 cieniutkie warstwy wystarczyły).
Pędzelek duży wygodny, choć mógłby być odrobinę mniejszy.
Gęstość jak dla mnie idealna, lejące, ale nie zalewające skórek.
Wielki hit to nie jest, ale za taką cenę (u mnie 4,99zł) warto kupić :)
Wytrzymałość również ok, 3 dni bez problemu.


Jednak dałam się namówić na Projekt Książkowy :)
Zdobienie powstało wczoraj, nie powiem zabawy troszkę było.
Zaczęłam tradycyjnie od bajki, miło było poprzypominać sobie co czytałam
jako dziecko, bądź co było czytane mi,
a wkrótce i ja będę miała komu pokazać ten piękny świat bajek i baśni :)
Zapewne następna notka ukaże co udało mi się zmalować.


Pozdrawiam,


17 comments:

  1. piękne kolory! oba! i ten top z Wibo fajnie wygląda na tym koralu:)

    ReplyDelete
  2. Fajne kolory! Fiolecik bardziej mi się podoba. Już się nie mogę doczekać co zmalowałaś!:) Ja właśnie zrobiłam gradient i niedługo zabieram się za malowanie :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. No nie wiem czy jest na co czekać :D Bo osobiście średnio jestem zadowolona z mojego "arcydzeła" nawet reakcja narzeczonego to zdradziła "możesz jeszcze inne projekty zrobić"... Kiedy ja nie mam siły tyle siedzieć nad tym :(

      Delete
    2. Na pewno jest super, lepiej ode mnie:P

      Delete
  3. wiesz, że tuż przed Świętami zakupiłam tę fioletową Bellkę w Biedrze? pięknie się u Ciebie prezentuje!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mam nadzieję, że również będziesz z niej zadowolona ;)

      Delete
  4. podoba mi się takie połączenie ;))

    ReplyDelete
  5. Ładne kolorki.. W szczególności ten fioletowy:)

    ReplyDelete
  6. Oba ładne, ale fiolet ładniejszy, wygląda cudnie:)

    ReplyDelete
  7. bardzo ładne te odcienie :)

    ReplyDelete
  8. NO powiem Ci że i ja się chyba skusze na te lakiery jeden miałam nawet w ręce śliczny kolor miał ale się wstrzymałam bo bałam się jakiej jakości może być i pomyślałam że kupie tańsze z chińskiego 2za tą cenę. W sumie jak się nie spróbuje to się człowiek nie przekona :P czekam na Twoją bajkę buziaki :*

    ReplyDelete
  9. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  10. Bardzo fajne zestawienie. Lubię tak jeden paznokieć pociągnięty topem brokatowym

    ReplyDelete

Bardzo dziękuję za każdy jeden komentarz.
Zawsze przyprawiają mnie one o uśmiech na twarzy :)

Komentarze zawierające reklamy będą usuwane.