Projekt Książka - Kryminał

Witam :)


Kryminał jak najbardziej mi odpowiada, gdyż tego typu książki czytać lubię :)
Pan Robert Ludlum napisał jedną z moich ulubionych - Protokół Sigmy.
Gorąco wam polecam ten tytuł, jeśli jesteście fanami Tożsamości Bourne'a
(wstyd się przyznać ja jej nie czytałam)


Co prawda zdobienie jest dość uniwersalne, długo rozmyślałam na jakie się zdecydować.
Niestety jeśli miało by to być coś dosłownie związanego z Protokołem Sigmy,
pewnie musiałabym namalować nazistowskie znaczki itp. motywy
a jednak wolę uniknąć wszelakiego rodzaju bulwersów, które mogłabym wywołać.


Jestem bardziej zadowolona z tego tygodnia niż poprzedniego, jednak
mogło być jeszcze lepiej gdyż parę niedociągnięć jest...
Ale jak to ładnie ktoś napisał w komentarzu, jeśli z tygodnia na tydzień
będzie coraz lepiej to wszystkie wpadniemy w samozachwyt (oby!)



Teraz zaczynam się obawiać Romansu gdyż nie znam żadnego po za Romeo i Julia :P
No cóż coś się wykombinuje :)

Kto się jeszcze nie przyłączył a ma chęci zachęcam:




Pozdrawiam gorąco jak zawsze,



26 comments:

  1. Zdobienia wystrzałowe, szczególnie mi się podobają ponieważ rownież jestem fanką kryminałów :)

    ReplyDelete
  2. Bardzo starannie to zrobiłaś mi się podoba :)

    ReplyDelete
  3. ale fajnie to wymyśliłaś! a to już połowa sukcesu :-) jednak Tobie sie udało w 100%, bo wykonanie też jest świetne :D

    ReplyDelete
  4. "Krwawy" mi sie podoba najbardziej:))) choc wszystkie sa genialne:)

    ReplyDelete
  5. Fajne, ta szarość i latarnia super. Klimat jak z powieści kryminalnej jak najbardziej. Też się boje romansu, bo serduszek samych malować nie chce:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. coś się wymyśli ^^ a najwyżej trudno będą same serducha :D

      Delete
  6. świetne! :) bardzo mi się podoba :)

    ReplyDelete
  7. ale świetnie Ci to wyszło :D podziwiam :)

    ReplyDelete
  8. świetnie Ci wyszło, a pomysł z odciskiem - genialny! Ja uwielbiam Tożsamość Bourne'a :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Niestety nie odbił się tak jak na "próbach" :(

      Delete
  9. A co to za piękny szaraczek na wskazującym i środkowym ? Bardzo mi się podoba :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ten szaraczek to Wibo Big City nr. 3 (nowa kolekcja) :)

      Delete
  10. WOW! jestem w szoku:) bardzo bardzo bardzo super mega fajnie :D!!! świetny pomysł;)

    ReplyDelete
  11. suuuper! niesamowita precyzja- jest klimat :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. dokładnie :) jest super klimat! detektyw i ten czarny kot wymiatają :)

      Delete
    2. Miał przypominać morderce, ale detektyw też może być w sumie ^^

      Delete
  12. Bardzo pomysłowe i starannie wykonane :)
    Szczególnie podoba mi się odcisk palca na kciuku :)

    ReplyDelete
  13. Jakie świetne zdobienie ! Serdeczny najlepszy, od dawna nad czymś takim myślałam a tutaj ten motyw jest po prostu mega ! :)

    ReplyDelete
  14. świetny mani!
    nie obraź się, ale mnie uparcie kojarzy się z Sherlockiem, chociaż gatunek ten sam :)
    no i kiciuś! *.*

    ReplyDelete
  15. Genialne :) świetny pomysł i wykonanie :)

    ReplyDelete
  16. Bardzo klimatyczne :) Super to wymyśliłaś :)

    ReplyDelete
  17. Pewnie!;D Jak zapytalam sie mamy co to jest to ona 'o, jaka fajna baletnica' ;)

    ReplyDelete
  18. stworzyłaś genialny klimat, strasznie mi się podoba ;)

    ReplyDelete

Bardzo dziękuję za każdy jeden komentarz.
Zawsze przyprawiają mnie one o uśmiech na twarzy :)

Komentarze zawierające reklamy będą usuwane.