Wibo Folk Fashion nr. 5

Witam :)


Dziś przychodzę do was z recenzją lakieru z nowej kolekcji wibo Folk Fasion.
Parę dni temu zaglądając do rossmana bardzo zdziwił mnie widok
lakierów których nie znam w szafce tej firmy gdyż nigdzie nie było
żadnej informacji w tym temacie.

Miałam kupić tylko szary lakier na potrzeby zdobienia Kryminalnego
(również kupiłam wibo z nowej kolekcji Big City)
Jednak edycja folkowa zachwycała kolorami i nie mogłam się oprzeć^^


WIBO Folk Fashion nr.5
Krycie - 2 warstwy
Konsystencja - średnia
Pędzelek - wąski, ścięty
Czas schnięcia - dość szybko ok. 10 min
Zmywanie - bez problemu
Dostępność - rossman
Cena - ok. 6zł

Informacje dodatkowe - mam jeden zarzut, nie wiem czemu ma służyć ten ścięty pędzelek ukośnie, bardziej mi to przeszkadza niż pomaga :(
Po za tym jestem bardzo zadowolona z tego lakieru :)


Kusi mnie strasznie jeszcze fiolet z serii Big City, jednak stwierdziłam, 
że póki co ta zieleń świetnie wpasuje się w wiosenną pogodę :)

Lakier po 2 dniach w świetle dziennym prezentował się tak:
(bez żadnego topu)


Oczywiście długo nie wytrzymałam z paznokciami dość zachowawczymi
(tak pomimo intensywnego koloru zaczynały mnie nudzić)
zmalowałam zdobienie dość znane wszystkim, ale o tym w następnym poście :)

Mam nadzieję, że zamiana głównego obrazka na blogu wyszła na plus
pomimo moich znikomych umiejętności graficznych^^ 
Jednak ostatnio postawiłam sobie za cel nad tym przysiąść..
Zobaczymy jak będzie z czasem.


Pozdrawiam,




22 comments:

  1. Na paznokciach zdecydowanie ładniej się prezentuje :>

    ReplyDelete
  2. bardzo ladna zielen, brakuje mi takiego koloru wlasnie;)

    ReplyDelete
  3. nowy baner jest śliczny :)
    kolor super, w planach z tej serii mam właśnie szary, ale właśnie spostrzegłam że nie posiadam żadnej zieleni, więc może kupie jednak dwa na raz :)

    ReplyDelete
  4. A ja jakoś nie przepadam za zielenią, na wiosnę wolę pomarańcze i róże ;)

    ReplyDelete
  5. Świetny kolor, czekałam tylko na recenzję jak zobaczyłam ta serie na stronie Wibo:) Baner bardzo ładny.

    ReplyDelete
  6. Widziałam nowe lakiery na stronie Wibo. Nie wiem czy się skuszę bo wydaje mi się, że te kolory są wtórne..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Możliwe, zieleń już miałam od sensigue, jednak skusiłam się na kolejną i był to dobry wybór gdyż okazała się dużo bardziej intensywna :)

      Delete
  7. Pięknie się prezentuje na paznokciach :) Kocham takie kolorki. A zmiana nagłówka bardzo korzystna.

    ReplyDelete
  8. Fajny,ale do zielonego chyba nigdy się nie przekonam :( Miętowy tak, ale taka trawiasta zieleń e-e. U innych bardzo mi się podoba, ale u mnie nie.

    ReplyDelete
  9. Ładny kolor, taki..trawiasty :)

    ReplyDelete
  10. Kolor jest piękny :)
    Zmiana nagłówka bloga na duzy plus :)

    ReplyDelete
  11. bardzo ładny! przyglądałam się tej kolekcji folk, ale ostatecznie kupiłam wszystkie z linii wedding

    ReplyDelete
  12. ładny kolor :) muszę wstąpić do rossmana i przyjrzeć się tym nowym kolekcjom. a zmiana nagłówka na plus :)

    ReplyDelete
  13. oo jaka intensywna zieleń ale bardzo ładna jest taka kolorystyka :)

    ReplyDelete

Bardzo dziękuję za każdy jeden komentarz.
Zawsze przyprawiają mnie one o uśmiech na twarzy :)

Komentarze zawierające reklamy będą usuwane.