Projekt Trendy - Neopastele



A dzisiaj trawiasto - słoneczny post! :)
Neonka mam tylko jednego, nie mówiąc już o neopastelach, coś trzeba było jednak pokazać
na ten tydzień a więc proszę...





Oj tak postawiłam na mega proste i szybkie zdobienie, ale no sami powiedzcie
czy na prawdę przy tak intensywnych kolorach potrzeba czegoś więcej? ;)

Użyte lakiery to żółty neonek flormara nr.006,
oraz rich color od Golden Rose nr. 36
na paznokciu środkowym, serdecznym i kciuku naklejki wodne - 
śliczne rosnące kwiatuszki na ślicznej zielonej trawce ^^

Zdjęcia niestety nie uchwyciły intensywności tych kolorów, nad czym ubolewam...
Nosiłam je przez 2 bardzo pochmurne dni, przynajmniej mi je rozweseliły :)





Jeśli chodzi o flormarka, został nałożony na białą bazę. Wystarczyła jedna warstwa by osiągnąć
ładny efekt, pomimo, że lakier wydaje się być półprzeźroczysty.
A rich colorkowi nie mam nic do zarzucenia - jak całej tej serii :)

Zapowiada się na to iż dam radę wykonać cały Projekt Trendy w terminie! :)
Został nam tylko ostatni tydzień, na który od początku projektu wiedziałam co zmaluję.

Od Pani doktor usłyszałam dziś mało krzepiącą nowinę,
otóż mój synek na świat się nie pcha, widocznie dobrze mu w brzuszku,
a ja już tak chętnie bym go zobaczyła i wytuliła :)
Oczywiście nie ukrywam faktu, że troszkę już mi ciężko go nosić, 
najwyżej na termin porodu zrobię gruntowny prządek w domu :D

Ja już jestem z siebie dumna, jeśli teraz daję radę łączyć pasje, porządkowanie domu
pomimo problemów z poruszaniem się, to i z dzieckiem dam radę i nie pozwolę wam
odpocząć od siebie :P





Pozdrawiam,


32 comments:

  1. jesteś niesamowita, przepiękne te paznokcie, muszę pomyśleć o naklejkach wodnych bo jak dla mnie wyglądają odlotowo :)

    ReplyDelete
  2. Normalnie za neonami nie przepadam, ale ten żółty Flormar świetnie wygląda na Twoich paznokciach! :)

    ReplyDelete
  3. Super połączenie kolorów!

    ReplyDelete
  4. jak pięknie :) bardzo mi się podoba :)

    ReplyDelete
  5. Świetny jest ten GR!! Zakochałam się, seeerio :) Całe zdobienie wygląda supeer.
    Super, że dajesz sobie rade i masz taką motywację, oby tak dalej:)!

    ReplyDelete
  6. Świetne! Śliczne te naklejki! :)

    ReplyDelete
  7. ślicznie Ci to wyszło tak delikatnie i cieplutko :)

    ReplyDelete
  8. super! te kwiatki wyglądają bardzo wiosennie-letnio, w sam raz na tą szarugę, żeby rozjaśnić dzień :)

    ReplyDelete
  9. my wcale nie chcemy od Ciebie odpoczywać :)
    fajny pomysł z tą biała bazą pod żółty, podbił kolor i wystarczyła jedna warstwa, super :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Gdyby nie ten biały pewnie z 5 warstw musiałabym nakładać żółtka :P

      Delete
  10. Piękności :) Te naklejki wodne są uroczone. I baaardzo podoba mi się ten nowy odcień Rich Color! Faktycznie w sklepie wydawał mi się intensywniejszy niż na zdjęciach.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jest ładny intensywny, niestety jak pisałam, nie mogłam uchwycić tego efektu na zdjęciach :(

      Delete
  11. już Ci pisałam, że jesteś niesamowita! tyle w Tobie energii i pozytywnego nastawienia! motywujesz, dodajesz sił i inspirujesz :)

    a mani bardzo mi się podoba- połączyłaś moje dwa najukochańsze kolory <3

    ReplyDelete
  12. Gdzie można dostać takie śliczne naklejeczki? :)

    ReplyDelete
  13. świetnie wyglądają te naklejki wodne ;)

    ReplyDelete
  14. Świetny ten żółty ! :)

    ReplyDelete
  15. bardzo ładne zdobienie ;) wiosna... a na dworze niestety jesien ;/

    ReplyDelete
  16. Manicure jest śliczny, wiosenny i optymistyczny! Piękne wykonanie.

    ReplyDelete
  17. ten manicure to strzał w dziesiątkę :D

    ReplyDelete
  18. :) śliczne :) mam dokładnie tą samą zieleń od GR w tym momencie na paznokciach :) Jutro postaram się wstawić fot moich o ile aparat nie odmówi współpracy :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ooo może Tobie uda się ładniej uchwycić ten kolor, nie tak jak mi :<

      Delete
  19. te kwiatki są boskie i takie delikatne ^^

    ReplyDelete
  20. uwielbiam naklejki wodne :D są prześliczne, a te niezwykłe :)

    ReplyDelete
  21. Pięknie :D ten lakier z GR bardzo mi się podoba :D

    ReplyDelete
  22. Cudownie wygląda to zdobienie, naklejki wodne extra sprawa!:)

    ReplyDelete
  23. jak pięknie, wiosennie :) naklejki wodne to jedyne
    naklejki jakie lubię :P

    ReplyDelete
  24. Ale piękne kolorki, kwiatki są urocze <3

    ReplyDelete
  25. dlaczego mi ten post umknął? ;/
    mani jest przegenialny!
    bardzo mi się podoba bo jest optymistyczny :) zupełnie jak Ty :D
    buziaki :*

    ReplyDelete

Bardzo dziękuję za każdy jeden komentarz.
Zawsze przyprawiają mnie one o uśmiech na twarzy :)

Komentarze zawierające reklamy będą usuwane.