Arbuz - Projekt Owocowy



Kolejny, przed ostatni tydzień Projektu Owocowego dobiega końca.
Tematem tym razem był arbuz




Jak zwykle sięgnęłam po farbki akrylowe, postawiłam na proste i możliwie szybkie do wykonania arbuzy :)
Muszę przyznać, że wreszcie jestem zadowolona z swojej pracy, owoce wyszły dokładnie tak jak wyglądały w mojej głowie (no może po za tym ugryzionym arbuzem^^)






Jak pewnie dało się zauważyć po pierwszym zdjęciu powoli zaczynam "bawić się" w nieco bardziej skomplikowaną (przynajmniej dla mnie) obróbkę graficzną i tutaj chciałam dodać - Tamit 24 oraz Marchewko podziwiam Was za to jak pięknie obrabiacie fotki, co prawda ja dopiero się uczę, ale już widzę ile trzeba poświęcić czasu na np. wycinanie obiektu - masakra!
No nic, jak to ja ciągle wyznaczam sobie nowe cele pomimo braku większej ilości czasu, zobaczymy co wyjdzie z zabawy nowym programem graficznym :)

A tutaj zapraszam Was do zakładki arbuzowej u Diunay od poniedziałku można głosować i oglądać dzieła pozostałych blogerek :)





Pozdrawiam,




40 comments:

  1. Wow! Ugryziony arbuz to mistrzostwo! Pięknie Ci to wyszło! :)

    ReplyDelete
  2. no widzę że już powoli się wkręcasz z powrotem w zdobienie :) rewelacyjnie Ci to wyszło :) zresztą jak zawsze :)to ugryzienie wyszło fajnie tyle że lepiej by było widać jakby było odwrotnie zrobione, arbuzik godny schrupania mniam:)

    ReplyDelete
  3. CUdowne! Ty to masz rękę do zdobień:) Jeszcze obróbka.. ja nawet nie wiem ja to zrobić.. a szkoda, bo wyjątkowo mi sie takie wstawki podobają:)

    ReplyDelete
  4. świetnie wyglądają, bardzo fajnie sobie wymyśliłaś to zdobienie ;)
    a jakiego programu uzywasz?

    ReplyDelete
  5. świetny pomysł z tymi trójkątnymi arbuzami :D ładnie wyszło ;)

    ReplyDelete
  6. cudowne! bardzo mi się podobają. ;)

    ReplyDelete
  7. zakochałam się w tych kawałkach arbuzów, świetnie pomyślane :D
    i takie równiutkie! jestem 3x na TAK

    ReplyDelete
  8. Piękne! Świetny pomysł na lato - uwielbiam arbuzy! :)

    ReplyDelete
  9. właśnie sobie uświadomiłam,że nie jadłam w tym roku arbuza:D

    ReplyDelete
  10. o ja cię :) świetnie ci wyszły ^^ ta precyzja ^^

    ReplyDelete
  11. Ślicznie wyszło. Ugryziony arbuz nie wiem jak wyglądał w twojej głowie, ale ten jest świetny (może zamiast czarnej oblamówki miał czerwoną w głowie hmm). No laski z obróbkami wymiatają ja nawet nie wiem jak te ich programy włączyć, a co dopiero korzystać. Ty jednak jesteś zdolna laska i szybko się nauczysz. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ... ja bardzo mało obrabiam zdjęcia, bo nie mam możliwości zdobycia oryginalnego programu (a tylko z takiego mogę korzystać), a Gimpa... nie ogarniam :D ja stawiam na robienie zdjęć-gotowców, wolę bawić się aparatem niż potem programem :) Jedyne, co robię, to przycinam i dodaję napisy w zwykłej Picassie :D

      Bardzo się cieszę, że podobają Wam się moje zdjęcia!! Dziękuję :*

      A arbuzy to mistrzostwo- pierwszy raz widzę takie odwrócone trójkąciki, a ten nadgryziony kawałek ekstra :)

      Delete
    2. No nie mów, czasem kombinowałaś więcej, sama pamiętam bardzo ciekawe zdjęcia :) Co do gimpa, ja póki co średnio sobie z nim radzę, ale na youtube jest mnóstwo pomocnych tutoriali :)

      Co do zdjęć, u mnie niestety ciężko to idzie, niby mam lustrzankę, ale tylko z uniwersalnym obiektywem, a w mieszkaniu mam ciemno jak w d*** jak nie wyjdę na dwór to muszę zdjęcia z fleshem robić ;/

      Delete
    3. Naprawdę, nigdy nie kombinowałam z moimi zdjęciami na innym programie niż Picassa :)

      Mam rozwiązanie na Twój problem z oświetleniem! Tutek
      TUTAJ . Jeśli będziesz miała jakiś problemy, to pisz! Taki lightbox świetnie się sprawdza ;)

      Delete
    4. wow, no nie powiem pomysł ciekawy, jak się chwila znajdzie coś pokombinuję, dzięki ;*

      Delete
  12. staranne, estetyczne - super :)

    ReplyDelete
  13. ooo smakowity arbuz! chyba najfajniejsza interpretacja arbuza jaką widziałam :) że też znajdujesz czas na coś takiego!

    ReplyDelete
  14. a ja myslałam ze to naklejki , jaka precyzja slicznie

    ReplyDelete
  15. Wow :) Najpiękniejszy arbuz jakiego widziałam na pazurkach :)!! genialnie wygląda. Jedyne co to na kciuku bym zrobiła kolejnego "ugryzionego" ;)

    ReplyDelete
  16. Ale świetne! też chce umieć takie robić! :D

    ReplyDelete
  17. Jakie śliczności! Cudowny pomysł miałaś z tym zdobieniem :) Ogromnie mi się podoba :)

    ReplyDelete
  18. Świetny pomysł i cudowne wykonanie :)

    ReplyDelete
  19. Ale to smacznie wygląda! Kocham arbuzy! <3

    ReplyDelete
  20. Świetne te arbuzy, fajny pomysł żeby właśnie zrobić je w formie popularnych teraz trójkątów, a to nadgryzienie po prostu mistrzostwo ! Całość daje bardzo fajny efekt :)

    ReplyDelete
  21. Świetnie Ci to wyszło, najciekawsza interpretacja ;)

    ReplyDelete
  22. wygląda jak naklejki, rewelka! ugryziony arbuz jest świetny! :D
    w jakim programie uczysz się obrabiac fotki?

    ReplyDelete
    Replies
    1. polecam Ci PhotoScape - to darmowy program ale bardzo fajny, korzystam z niego od lat i jestem mega zadowolona :)

      Delete
    2. A mi narzeczony gimpa polecil rowniez darmowy, mozliwości praktycznie nieograniczone, a jak już troszkę kumam to nie chce znowu zmieniać i uczyć się od zera :<

      Delete
    3. PhotoScape jest bardzo prosty :) ale nie mieszaj już sobie ;) w PhotoScapie możesz robić tylko podstawy, np. rozjaśniać ładnie zdjęcia, jeśli masz kłopoty z oświetleniem :) funkcja Roświetl i Rozjaśnij, potem wystarczy nisko dodać Kontrast i fotki wyglądają super :) używam tego programu jeszcze zanim zaczęłam bawić się z paznokciami, a siedziałam tylko w fotografii :)

      Delete
  23. Ty już mnie wcześniej przebiłaś :) Twoje są genialne <3

    ReplyDelete
  24. powodzenia życzę w obrabianiu fotek wtedy...:) mi trochę czasu zajęło ogarnięcie programu, ale teraz już idzie raz dwa:)

    ReplyDelete

Bardzo dziękuję za każdy jeden komentarz.
Zawsze przyprawiają mnie one o uśmiech na twarzy :)

Komentarze zawierające reklamy będą usuwane.