Pocahotas Nails

Tak jak obiecywałam na moim fanpage'u dzisiaj przedstawiam wam klimat Indiański...

As promised in my fanpage today I present to you the Indian climate ...

Od pewnego czasu dużą popularnością cieszą się płytki MoYou London, nie będę ukrywać, że i ja zakochałam się w pięknych wzorach jakie się na nich znajdują. Co do wyboru płytki z której wzór dziś widzicie nie miałam żadnych wątpliwości, łapacze snów oraz portret Indianki mnie urzekły.

Ponownie posłużyłam się metodą Panny Marchewki i stworzyłam naklejki, jako tło posłużył mi holoś od eveline nr. 401 (kocham go i kochać będę^^)

For some time plates from MoYou London are very popular, I will not hide that I fell in love with the beautiful designs that are on them. I had no doubt about the choice of plate with the pattern you see today,  dream catchers and a portrait of an Indian charmed me.
Again done stickers by method of Panna Marchewka, I use as a base holographic nail polish from eveline no. 401 (I love him and I will love always ^ ^)




Płytkę możecie kupić tutaj za 4,99 funta.

The plate you can buy here for 4.99 a pound.

Czy macie ochotę na recenzję filmową płytek MoYou?  Bo przyznam, że jest o czym opowiadać i z czym je porównać, koniecznie dajcie znać w komentarzach!

Do you fancy a film review MoYou plates? Because I must admit that it is a talking point, and what to compare them, be sure to let me know in the comments!


Pozdrawiam,

32 comments:

  1. piękne! holoś super, a stempelki wymiatają :D ja o płytkach chętnie poczytam więcej :)

    ReplyDelete
  2. W końcu masz masz płytki MoYou!
    Bardzo ładne zdobienie :-) Film byłby super, z chęcią Cię posłucham :-D
    Sama miałam zrobić recenzję MoYou i jakoś nie mogę się do tego zebrać... może zadziałasz na mnie jak katalizator ? (zabrzmiało jak nędzny chemiczny podryw :-P, zboczenie policealne).

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mrrr lubię taki podryw oryginalny^^ Mam nadzieję, że tak zadziała na Ciebie, chociaż najpierw to ja muszę się zmobilizować :D

      Delete
  3. piekne połączenie, ja nigdzie nie moge znalesc tego eveline :( a tak to prawie wszystkie mam, te płytki sa urocze

    ReplyDelete
    Replies
    1. mi się udało znaleźć jeden rossmann który je ma, ale strasznie mi nie po drodze i żałuję, że od razu nie wzięłam ich więcej :(

      Delete
    2. u mnie sa w okolicy 3 rossmanny i w zadnym nie ma :/ chyba musze sie do centrum zapuścić :)

      Delete
    3. ja w gdańsku mam rossmana praktycznie w każdym centrum handlowym (w myślach policzyłam, że jest ich ok. 7), a znalazłam póki co szafę eveline tylko w jednym, także to jest masakra, a podobno miały być wprowadzone do każdego :/

      Delete
  4. Fantastyczne! Zdobienie, dobór kolorów, lakier bazowy, po prostu wszystko jest idealne!

    ReplyDelete
  5. Mega! Szkoda jedynie że te wzory są tak duże i nie mieszczą się na płytce :(

    ReplyDelete
  6. ale cudo! ^^ byłam święcie przekonana że to malowanki, holoś cuuudowny też <3

    ReplyDelete
  7. Pazurki rewelacja ;)

    Pewnie, że chcemy recenzję ;)

    ReplyDelete
  8. cudne ale troszkę się rozczarowałam jak zobaczyłam że to wzorki z płytki :P myślałam, że to Ty namalowałaś, ale to nie zmienia faktu że mani jest cudowne *.* !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Niestety od dawna nie dotykałam farbek akrylowych i raczej obecnie malowałabym gorzej niż kiedyś, do tego raczej nie planuję wrócić.. kompletnie mi nie idzie :<

      Delete
  9. Bardzo fajne mani:) Wzorek świetnie współgra z tym holosiem od Eveline.

    ReplyDelete
  10. Pięknie Ci wyszła ta naklejka :))

    ReplyDelete
  11. o ja pierniczę cudowne paznokcie Ci wyszły ! :D

    ReplyDelete
  12. ale ślicznie zrobiłaś te naklejki :)

    ReplyDelete
  13. Świetny Indianin i w ogóle kolor jest bardzo ładny :)

    MSjournalistic.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Jak pięknie! Chcę filmik!! Uwielbiam Twoje filmiki i czekam z niecierpliwością na kolejny :)

    ReplyDelete
  15. oj nie dziwie Ci się, że uwielbiasz tego holosia sama chyba myślę sobie taki zakupić bo jest faktycznie cudny :) a zdobienie do niego już mówi samo przez się a raczej nie mówi bo z wrażenia mi mowę odjęło :)
    Czekam na filmik <3
    Kusisz tymi płytkami Ty też :)

    ReplyDelete
  16. Piękne są te holoski Eveline. Ale kciuk jeszcze piękniejszy. Na pączątku byłam przekonana,, że to ręczna robótka, pięknie

    ReplyDelete
  17. Bardzo ładnie wyszło!!! :)Holo od Eveline są boskie :) strasznie ciężko je znaleźć ale jak już są to są cuuuudne - zwłaszcza za taką cenę <3

    ReplyDelete
  18. O wow! <3 Jedyne co, to mi kolor bazowy średnio pasuje, ale tak to wypas! Chcę coraz więcej MoYou!

    ReplyDelete
  19. no są mega po prostu, i świetna baza :D

    ReplyDelete
  20. śliczne mani:) uwielbiam Pocahontas <3

    ReplyDelete
  21. te naklejki, to swietny pomysl :) probowalam, ale jeszcze sie wprawiam, bo nie wszystko dla mnie jest proste :)
    Calosc boska

    ReplyDelete
  22. Jak tak patrze na tą płytkę to mnie nie rusza, ale w Twoim użyciu to jest cuudo :D Szczególnie, że uwielbia Pocahontas ;) Serdeczny jest mistrzostwem świata :D Chyba sobie na tapetę ustawie :D

    ReplyDelete

Bardzo dziękuję za każdy jeden komentarz.
Zawsze przyprawiają mnie one o uśmiech na twarzy :)

Komentarze zawierające reklamy będą usuwane.