Projekt: Kwiaty

Zgodnie z obietnicą zapraszam Was na Projekt pod tytułem Kwiaty! Wiem, że są one raczej domeną wiosny jednak świetnie wpasowują się w również w wakacyjne klimaty, a po za tym chyba każda z Nas chociaż raz miała je namalowane na paznokciach.
Przechodząc do detali, projekt będzie trwał 6 tygodni i w każdym z nich malujemy przypisany mu kwiat/y.
Technika jest dowolna, można je malować, przyklejać, stemplować etc.  Broń boże nie chodzi tutaj o idealne odwzorowanie, wystarczy zachować chociaż charakterystyczne elementy jak kształt czy kolorystykę.
Wolałabym by kolejność wykonywania zdobień została zachowana, jednak jeśli komuś na prawdę zależy na jej zmianie nie widzę przeszkód, nie będę nikogo ścigać za spóźnianie się czy omijanie niektórych kwiatów bo w końcu jest to zabawa i zależy mi na tym by wszyscy czerpali radość z tworzenia :)

Mam dla Was również dodatkową niespodziankę, osoby które wezmą udział przynajmniej w 3 tygodniach projektu dołączą do losowania 36 lakierów (lakiery są używane, większość tylko 1 raz ok. 6 sztuk kilka razy) a Ci którzy znajdą czas na wszystkie tygodnie otrzymają jeszcze jeden dodatkowy los. Zdaję sobie sprawę, że taka nagroda to nic specjalnego, aczkolwiek wiem że istnieją takie osoby jak ja które po prostu nie stać na lakierowe szaleństwa i chociaż parę sztuk przygarną do swoich zbiorów.


Po cichu liczę, że nie nagrody a sam projekt zachęci Was do udziału, sama również postaram sie malować na każdy tydzień, zgłaszać możecie się pod tym postem od dzisiaj do 14 lipca, od 14 lipca również będzie można nadsyłać linki do prac z pierwszego tygodnia czyli Róże, oczywiście możecie przyłączyć się w dowolnym momencie. Nie wymagam od Was obserwowania mojego bloga ani dodawania banera, chociaż za to drugie byłabym bardzo wdzięczna by Projekt dotarł do jak największej ilości osób.

Powstała również nowa zakładka w moich stronach "Projekt: Kwiaty" tam będą się ukazywać Wasze wszystkie prace oraz proszę by właśnie w tamtym miejscu wklejać linki do postów z danym tygodniem. Oczywiście każdego poniedziałku będzie pojawiać się notka zbiorowa z wybranym kwiatem.
Zgłoszenia do projektu przyjmuję pod tym postem! Jeśli macie pytania śmiało piszcie :)



Pozdrawiam,




56 comments:

  1. Nie próbowałam nigdy malować kwiatów - serio, więc podejmę się wyzwania :)

    ReplyDelete
  2. Mam dwie lewe ręce, ale od czegoś trzeba zacząć - dopisz i mnie :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dokładnie, a kwiaty to wdzięczy i w miarę prosty temat :)

      Delete
  3. Wchodzę w to! Co tam nagrody, temat jest świetny :-D

    ReplyDelete
  4. nie wiem jak to zrobię, ale zgłaszam się ;-)

    ReplyDelete
  5. Co prawda sama zorganizowałam projekt, ale bardzo lubię kwiaty! Nie wiem czy uda mi się zmalować wszystkie tygodnie, ale postaram się, więc ja również się zgłaszam:)
    I zapraszam Cię też na mój projekt "Wakacje w Polsce". :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Właśnie strasznie późno usłyszałam o Twoim projekcie, postaram się dołączyć, ale troszkę martwi mnie ilość wolnego czasu :)

      Delete
  6. Możesz na mnie liczyć :) I tak jak piszesz - nie chodzi o nagrody, ale o pomysł, projekt i kolejne wyzwanie :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Baner już wylądował u mnie. Nie mogę się doczekać pierwszego tygodnia! :)

      Delete
  7. Zgłaszam się! Biorę też udział w projekcie u Edyty, przez co niestety mogę mieć opóźnienia, ale w sumie jeszcze jest sporo czasu, a kwiatki na paznokciach uwielbiam <3 Zaraz wrzucę baner :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Spokojnie, nie mam nic przeciwko opóźnieniom ;)

      Delete
  8. Genialny projekt uwielbiam kwiaty i Zgłaszam się :)

    ReplyDelete
  9. Zgłaszam się, a co mi tam ;)

    ReplyDelete
  10. Wchodzę w to :D Pomysł jest świetny ♥

    ReplyDelete
  11. w takim razie jeśli jest tolerancja na spóźnienie to również wkraczam do akcji :) będzie to mój pierwszy projekt :D a pomysł na kwiaty super!

    ReplyDelete
  12. A ja zapytam czy trzeba prowadzić bloga, żeby się zgłosić?

    ReplyDelete
    Replies
    1. myślę, że nie jest to konieczne, ale wtedy prosiłabym Cię o przesyłanie zdjęć na mój adres e-mail nailartredrouge@gmail.com :)

      Delete
    2. To ja się też w takim układzie zgłaszam :)

      Delete
  13. zgłaszam się:) motywy kwiatowe to moje ulubione zdobienia:)

    ReplyDelete
  14. Nie wiem czy dam radę ogarnąć temat,ale może i ja spróbuję :) Świetny projekt,sama bym u siebie takie coś zorganizowała :)

    ReplyDelete
  15. trochę mnie martwią te kwiaty, ale co tam- zgłaszam się, a co :)

    ReplyDelete
  16. Zgłaszam się :D To będzie super zabawa

    ReplyDelete
  17. Zdobienia średnio mi wychodzę ale z racji tego że ogromnie lubie kwiaty na paznokciach zgłaszam się ;)

    ReplyDelete
  18. Zgłaszam się. Trochę motywacji, bo ostatnio się odbijam.

    ReplyDelete
  19. Podoba mi się temat bardzo, wchodzę w to! :)

    ReplyDelete
  20. Świetny pomysł! Kwiatów nigdy za wiele i nigdy nie ma nieodpowiedniej pory! :)

    Zgłaszam się z OGROMNĄ CHĘCIĄ! :D

    ReplyDelete
  21. szkoda, bo nie mam bloga a chętnie wzięłabym udział :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Już odpisałam komuś wyżej, że nie widzę przeszkód by osoby bez bloga brały udział, jeśli jednak się zdecydujesz prace posyłaj na mój e-mail nailartredrouge@gmail.com a ja będę je dołączać do prac uczestniczek :)

      Delete
    2. super, nie zauważyłam ;) w takim razie będę próbować ;p zobaczymy czy cos z tego wyjdzie :D

      Delete
  22. Krucy papucy że tak powiem :) Dwa projekty w jednym czasie to coś dla mnie :D bo kto nie poszaleje jak nie ja? haha tak zaczynałam więc myślę, że dam rady bo kocham kwiaty na paznokciach :) mam nadzieję, że podołam wszystkim tygodniom :D Zgłaszam się i Ja a co :P jak szaleć to szaleć :P

    ReplyDelete
  23. Replies
    1. Słonko, ponieważ wyjeżdżam na wakacje jutro, ustawię automatycznie, żeby post z różami dodał się 14 lipca o 17, więc wtedy możesz do mnie zajrzeć :)

      Delete
    2. Ponieważ wyjeżdżam na wakacje, ustawię, żeby post dodał się automatycznie 14 lipca o 17, więc wtedy możesz do mnie wpaść :)

      Delete
    3. Ok, postaram się to ogarnąć :)

      Delete
  24. Oo,kwiaty - super! Też w to wchodzę :))

    ReplyDelete
  25. Ja sie zglaszam :) Mam nadzieje, że podołam :D

    ReplyDelete
  26. super projekt! biorę udział jasne. szkoda ze wczesniej nie doczytałam to dzisiejszy post z rózanym zdobieniem bym miala na pierwszy tydzien ;p

    ReplyDelete
  27. Świetny projekt ;) uwielbiam malować kwiaty ;) z chęcią bym się dopisała, ale w najbliższym czasie nie będę miała za wiele czasu ;) na pewno będę oglądać prace ;)

    ReplyDelete
  28. Kwiaty to dla mnie jak na razie wyższa szkoła jazdy....popatrzę, popodglądam i może nabiorę weny [i w prawy w międzyczasie] ;) Powodzenia wszystkim!

    ReplyDelete
  29. nie wiem jak ogarnę ten temat ale co mi tam , biorę udział :)

    ReplyDelete
  30. Świetny pomysł i fajna tematyka projektu :) Wstępnie się zgłaszam. Mam nadzieję, że znajdę troszkę czasu, aby coś zmalować :)

    ReplyDelete
  31. Chociaż nie opublikowałam do tej pory żadnego postu ponieważ nie byłam zadowolona z jakości zdjęć , twój projekt zachęcił mnie do roboty :) Zgłaszam się . :)

    ReplyDelete
  32. Mam raczej problem z malowaniem na "zawołanie" no, ale trudno, kiedyś musi być ten pierwszy raz w projekcie :D zgłaszam się, mam nadzieję że chociaż połowę uda mi się zmalować :)

    ReplyDelete
  33. To ja też się zgłaszam bezblogowo :)

    ReplyDelete
  34. Dopiero zaczynam zdobienia, Ale warto. Spróbować. Oczywiście, jeżeli zgodzisz się, żebym przesłała pracę pierwszą w czwartek bądź piątek. Wcześniej nie mam możliwości czegokolwiek zrobić czy wysłać :c

    ReplyDelete
  35. No nic, raz kozie śmierć.
    Dopisz mnie, jeśli jeszcze można.

    ReplyDelete
  36. Tez bym chciala jeszcze dolączyć. Fajnie, ze sa takie projekty, to super zabawa :) z pewnoscia tez utworze jakis projekt jak tylko moj blog sie rozwinie ^^ Baerek oczywiscie dodam na swojego bloga, ale to wieczorem jak wejde na kompa

    ReplyDelete
  37. no to mam motywacje by tworzyć :) także też się (do)głaszam :D !!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. niestety chyba nic z tego :/ nie mam czasu wyrabiać się na konkretne tygodnie :( ale z chęcią popodziwiam Wasze prace :)

      Delete
  38. Mogę się jeszcze zgłosić? wiem, że już dawno po terminie, ale jakoś mi to umknęło :(

    ReplyDelete

Bardzo dziękuję za każdy jeden komentarz.
Zawsze przyprawiają mnie one o uśmiech na twarzy :)

Komentarze zawierające reklamy będą usuwane.