Projekt Kwiaty - Ostatni Tydzień

Ahh i tak oto zleciało 6 tygodni kwiatowych zmagań, pomimo iż każdy poniedziałek był dla mnie horrorem! (oczywiście pół serio pół żartem) Jestem bardzo zadowolona, że zdecydowałam się go zorganizować :)
Przedstawiam Wam ostatni Tydzień czyli Kwiat dowolnie wybrany przez Was.



Niestety czas nie pozwolił mi by za każdym razem przeczytać Wasze notki z kwiatowymi zdobieniami, za co bardzo przepraszam! Wiem ile pracy i mam nadzieję zabawy w nie włożyłyście, gdy już zaglądałam do Was i widziałam słowa "dla RedRouge" czułam się jakby ktoś malował coś specjalnie dla mnie, bardzo miłe uczucie :) Dziękuję za tak liczny udział i tak piękne kwiatowe malutki :*

Oto piątka wybrańców w ostatnim tygodni (jak zwykle wybrać nie było łatwo) :

Pomysł genialny, wyjątkowy nigdy wcześniej nie natknęłam się na tego typu zdobienie. Wykonanie jak zwykle w przypadku Hatsu wręcz idealne, nic tylko podziwiać <3

Nie wiem gdzie Ty się przede mną skryłaś kobieto, bardzo się cieszę, że wzięłaś udział w moim projekcie bo pewnie gdyby nie on więcej czasu zajęło by mi dotarcie do Twoich pięknych prac! Ta jest równie pomysłowa i perfekcyjna co pozostałe.

W tym zdobieniu urzekła mnie lekkość i estetyka wykonania, ostatnio pokochałam róże i łatwo mnie przekupić tym kolorem na paznokciach^^

Pomimo, że kwiaty uwielbiam wielką znawczynią ich nie jestem, jak przeczytałam u Pauliny są to Malwy, według tego co namalowała powinnam się nimi zainteresować bo wyglądają bajecznie, dobra robota! :)

Inanna Ty wiesz jak ja uwielbiam Twoje tła pod stemple, to jest idealne! Od razu wpadły mi w oko :)

Uwierzcie mi, że wybór jak zwykle był mega trudny, zresztą jak w każdym tygodniu.
Teraz kolejna sprawa i znowu płacz z mojej strony niż nie mogę obdarować Was wszystkich, ale przechodząc do rzeczy osoba która zgarnia 36 lakierów to:

Kochana GRATULUJĘ! i czekam na wiadomość od Ciebie pod moim adresem e-mail nailartredrouge@gmail.com abyś mogła mi podać adres do wysyłki!


Jeszcze raz nisko się kłaniam i dziękuję Wam za te 6 tygodni, stworzyłyście niesamowite prace i oby tak dalej, pamiętajcie by zawsze rozwijać swoje umiejętności i nie poddawać się przy niepowodzeniach ;)


Pozdrawiam,


27 comments:

  1. Ojej, dziękuję za wyróżnienie :) Niesamowicie podoba mi się praca Ani :)
    Mimo, że nie brałam udziału we wszystkich tygodniach zabawy, to świetnie się bawiłam. Miałaś na prawdę genialny pomysł :)

    ReplyDelete
  2. Paznokcie hatsu hinoiri sprawiły, że spadłam z krzesła i nie mogę wstać... Teraz mam doła, że nie potrafię takich stworzyć! ;)

    ReplyDelete
  3. Bardzo, ale to bardzo dziękuję ci za zorganizowanie tej zabawy, poniedziałkowe horrory organizacyjne, zawsze ogarnięte na czas! Dzięki projektowi przekonałam się do farbek i stworzyłam zdobienia, o jakie sama siebie nie podejrzewałam. Poznałam wiele arcyciekawych blogów i obejrzałam mnóstwo fantastycznych prac. Dziękuję Tobie i wszystkim uczestnikom.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bardzo się cieszę, nie ma co "ślinić się" na pracę innych tylko samemu próbować, bo trening czyni mistrza obyś teraz nie zaprzestała malowania farbkami ;)

      Delete
    2. Ślinić się do prac mistrzów nie zamierzam przestać :) Rok temu nie umiałam prosto paznokci pomalować, żeby to jakoś wyglądało, właściwie to nadal nie umiem, ale cicho, sza, od czego mamy pędzelek z acetonem...
      Nie myślałam, że wytrwam całe sześć tygodni, naprawdę jestem wdzięczna za ten projekt :)

      Delete
  4. Hehe :-) byłam tam gdzie teraz, tylko mobilizacji do malowania czasem brakowało, a dzięki Tobie i projektowi trochę się w tej kwestii poprawiłam więc - dziękuję :-)
    W tym tygodniu absolutnie zgadzam się z Twoimi typami, podobają mi się też urocze maki Anity i prace innych dziewczyn. Zdecydowanie było co oglądać przez te sześć tygodni :-)
    Jeszcze raz dzięki za wszystkie wyróżnienia.

    ReplyDelete
    Replies
    1. dziękuję pięknie i cieszę się że także mogłam poznać Twoją wspaniałą rękę i pomysły do zdobień :) stawiałam na Ciebie bo w pełni zasłużyłaś na wygraną ale inne dziewczyny też były niesamowite :) dziękuję raz jeszcze i maluj częściej takie arcydzieła :)

      Delete
    2. Oj no kurcze Anita, z góry było wiadomo iż będzie losowanie! Bardzo chciałam by każdy miał szansę na wygraną bez względu na umiejętności i oczywiście zgadzam się z Anią Twoja praca była również przepiękna, ale Ty już za nią dostałaś świetną nagrodę więc stwierdziłam, że przeżyjesz jak Cię w 5tce nie zmieszczę :*

      Delete
    3. jest mi niesamowicie miło Anito :) pozdrawiam :)


      i jeszcze gratulacje dla Liska! :)

      Delete
  5. szkoda, że to już koniec :(
    piękne prace, mi bardzo podobały się jeszcze chabry NAIL mouflage ;)
    niezła kwiatowa galeria się uzbierała dzięki projektowi ;D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mi też się jej chabry spodobały, tak samo od Anitki maki ale cóż zrobić :(

      Delete
  6. Pracę są piękne, naprawdę :)))
    Projekt bardzo fajny :) miło się ogląda te kwiatkowe malunki :)

    ReplyDelete
  7. jeden z najlepszych projektów jakie zostały zorganizowane, brawa dla dziewczyn za cudne malunki a dla Ciebie za świetną organizację bo fajnie się podziwiało nawet tak z boku :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Uff to dobrze, bo dla mnie był to totalny chaos z mojej strony xD

      Delete
  8. Swietne zdobienia!

    Dziewczyny gratuluje wyroznienia.

    Liska Tobie gratuluje wygranej i czekam na posta chwalipiete!

    ReplyDelete
  9. Trudny wybór przy takich cudnych zdobieniach! ;-)

    ReplyDelete
  10. Pierwsza wersja baaardzo oryginalna! Druga typowo folkowa też super, stemple uwielbiam i jak tu wybrać jedną! :D Ale chyba pierwsza jest najlepsza;)

    ReplyDelete
  11. Zdobienie Hatsu i SkyBlueVelvet Nails najciekawsze - jedno mocno pomysłowe, drugie powabne, lekkie z wdziękiem :)

    ReplyDelete
  12. DZIĘ-KU-JE-MY! :-D
    Bardzo żałuję, że to już koniec, tym bardziej, że do projektów przez Ciebie organizowanych ma duuuży sentyment :-) No i jak zwykle Hatsu rozwaliła system ;-)

    ReplyDelete
  13. dDziękuję za te 6 tygodni, był to mój pierwszy projekt, a zdecydowałam się, bo temat bardzo mi odpowiadał :). Szkoda tylko, że ten czas tak szybko zleciał. Dziękuję również za wyróżnienie :). Prace wszystkich dziewczyn bardzo mi się podobały i ja nie byłabym w stanie wybrać tych 5 wyróżnień ;).

    ReplyDelete
  14. Świetna zabawa, szkoda że już za nami. Na pewno wszystkie bawiłyśmy się niesamowicie :) Projekt był bardzo, bardzo kreatywny i powstały w nich cudowne prace! Dziewczyny spisały się na medal.

    Dziękuje ogromnie za nagrodę! Jestem w totalnym szoku :D :* :* :* Tylko... gdzie ja to teraz pomieszczę? :D

    ReplyDelete
  15. moim zdaniem hatsu hinoiri najbardziej zasługiwała na wygraną, ale mimo to gratuluję zwyciężczyni

    ReplyDelete
    Replies
    1. Były duuuużo lepsze prace niż moje. Dziewczyny mają ogromny talent! Ale zabawa polegała nie na najlepszych pracach a losowaniu - regulamin.

      Delete
    2. Być może, ale od początku wyraźnie zaznaczyłam, iż odbędzie się losowanie zwycięscy tak by wszyscy mieli szansę, a nie tylko te osoby które już tworzą niesamowite prace :)

      Delete
  16. Wszystkie dziewczyny zrobiły kawał dobrej roboty! Dziękujemy za projekt, bardzo miło było w nim uczestniczyć. Gratuluję zwyciężczyni losowania :)

    ReplyDelete
  17. Żałuję, że nie miałam czasu na te ostatnie dwa tygodnie, tym bardziej, że projekty miałam zrobione ;/
    Zerknij jeśli masz czas, bo dodałam projekty do swojego ostatniego posta ^^ ;)

    http://i-like-the-night.blogspot.com/2014/08/diy-zeszyt-z-apaczem-snow.html

    ReplyDelete
  18. fantastyczny projekt, dzięki za fajną zabawę ;) chociaż nie postarałam się totalnie, ale zawsze to cokolwiek.
    piękne pracy ;)

    ReplyDelete

Bardzo dziękuję za każdy jeden komentarz.
Zawsze przyprawiają mnie one o uśmiech na twarzy :)

Komentarze zawierające reklamy będą usuwane.