Jesień w kolorze

Co prawda nasza polska jesień zbliża się ku końcowi, liście z drzew niemal znikły, a te które pozostały są wyłącznie w odcieniach brązu, jednak na moich paznokciach znajduje się obecnie jej najweselszy moment, ten w którym wszystkie drzewa mienią się całą gamą kolorów...


Ponownie zapałałam ogromną chęcią odtworzenia cudzego manicure, czasem gdy coś mnie ogromnie zachwyci ( i wiem, że mam wystarczające umiejętności do odtworzenia zdobienia ) muszę po prostu muszę je odtworzyć tego samego dnia (chociażby w środku nocy^^). Tym razem HannahRoxNails "zmusiła" mnie do późnego malowania za sprawą tego tutorialu.

Gdyby nie schnące warstwy lakieru mogłabym powiedzieć, że jest to szybkie zdobienie, ale z pewnością mogę przyznać, iż jest dość proste w wykonaniu. Kolory wybrane przeze mnie do stworzenia tego zdobienia to zieleń Eveline miniMAX 905, jasny pomarańcz Wibo 521, żółć Bell Ladycode, pomarańczowa czerwień Vipera Focus On 913. Drzewka zostały namalowane czarną farbką akrylową.






Chciałam przy okazji napisać szybką recenzję Vipery Focus On 913 ponieważ ona również znalazła się w paczce w ramach bycia ambasadorką tej marki. Miałam do niej 3 podejścia, przy pierwszym podejściu przypadkiem usunęłam zdjęcia do recenzji ( brawa dla mnie! ), przy drugim zdobienie kompletnie mi nie wyszło, a trzecie widzicie dzisiaj ;) 
Byłam święcie przekonana iż jest to czerwień, na paznokciach oraz w dobrym świetle okazała się być pomarańczą. Jak dla mnie bomba bo takiego odcienia w swojej kolekcji jeszcze nie miałam. Kryje po 2 cieniutkich warstwach, ma wygodny lekko spłaszczony pędzelek (chociaż nie jest on tak idealnie ścięty jak w wypadku pozostałych lakierów Vipery w prostokątnych butelkach) oraz leistą ale nie zalewającą skórki konsystencję. Przy zmywaniu zachowuj się dość przyjemnie, nie farbuje mocno skóry.  

I jak Wam podoba się taka optymistyczna wersja jesieni? Ja jestem nią zachwycona i mam nadzieję, że wytrzyma na moich paznokciach chociaż kilka dni :)



Pozdrawiam,

19 comments:

  1. Ale to genialnie wygląda z tym podziałek kolorków, super ;)

    ReplyDelete
  2. To Vipera ma super kolor. Zdobienie wyszło Ci bardzo pozytywnie :)

    ReplyDelete
  3. Taką zieleń właśnie lubię najbardziej :)
    Kolorową i bardzo optymistyczną :D

    ReplyDelete
  4. Faktycznie zdobienie genialne. Biegnę oglądać tutka :) Proste i bardzo efektwne :)

    ReplyDelete
  5. ale fajne mani! idealne na jesień :) będę musiała u siebie takie zmalować :)

    ReplyDelete
  6. Pomysł genialny w swej prostocie :)

    ReplyDelete
  7. Wow!! Rewelacyjne zdobienie! Muszę w końcu kupić farbki akrylowe! Polecasz jakieś??

    Może masz ochotę na udział w moim zimowym projekcie?? Zapraszam na bloga :)

    ReplyDelete
  8. Proste ale przyciągające wzrok :-) Jesień jak się patrzy :-D
    Viperę chyba musiałabym zobaczyć na żywo aby stwierdzić czy mam taki odcień czy też nie :-P

    ReplyDelete
  9. Piękne to jest, obejrzałam tutka i może nawet mnie się uda coś takiego zrobić! Ta pomarańczka ma moc!

    ReplyDelete
  10. Bardzo ładne, klimatyczne zdobienie :)

    ReplyDelete
  11. Podobają mi się takie jesienne pazurki ;) Fajny pomysł miałaś z tym podziałem kolorków ;) Vipera jak najbardziej w moim guście ; lubię takie pomarańczki ;)

    ReplyDelete
  12. Piękne zdobienie. Zapraszam Cię przy okazji do mojego listopadowego projektu paznokciowego jestem pewna, że zmalujesz coś fajnego :)

    ReplyDelete

Bardzo dziękuję za każdy jeden komentarz.
Zawsze przyprawiają mnie one o uśmiech na twarzy :)

Komentarze zawierające reklamy będą usuwane.