Projekt stemplowej maniaczki

Czy są wśród Nas wielbicielki stempli?
 Mam taką nadzieję, przygotowałam coś z myślą o Was!



Można powiedzieć, że ja od niedawna jestem wielką fanką zdobienia paznokci metodą stemplową, ale coś czuję, iż ta moda szybko nie przeminie, ani u mnie ani w świecie paznokciowych maniaczek.
Postanowiłam więc stworzyć projekt aby pokazać ogrom możliwości zdobienia przy pomocy jeden metody oraz zachęcić Was do zabawy :)

Zasady?
Będą podobne jak w moim ostatnim Projekcie.
-Zgłoszenia do projektu przyjmuję pod tym postem od dziś do 05.04.2015 ( Oczywiście będzie można przyłączyć się do zabawy w późniejszych terminach )
-Projekt rusza od 06.04.2015 wtedy przez tydzień nadsyłacie linki do postów w których znajduje się zdobienie na dany tydzień ( tu np. 1. Czarno-Białe ). Wklejacie je w zakładce "Projekt Stemplowej Maniaczki" w komentarzach.
- W każdy poniedziałek będzie ukazywał się post w którym wybiorę 5 według mnie najładniejszych prac, zawsze będę uzasadniać decyzję! A wszystkie prace będą do zobaczenia w zakładce Projekt Stemplowej Maniaczki.
-Na sam koniec projektu, zbiorę wszystkie wybrane wcześniej prace i odbędzie się głosowanie na najładniejszą z nich, zwycięzca otrzyma drobną nagrodę niespodziankę ( zdradzę jedynie tyle, iż będzie ona w tematyce stemplowej :) ) oraz satysfakcję z wygranej oczywiście ^^

Objaśnienie poszczególnych tygodni:
06.04.15 -12.04.15 Tydzień 1. Czarno-Białe: Po prostu, połączenie koloru czarnego i białego.
13.04.15- 19.04.15 Tydzień 2. Kolorowanka: Wypełnianie wzoru kolorem ( obojętne czy będzie to naklejka stemplowa czy też malowanie bezpośrednio na paznokciu )
20.04.15 - 26.04.15 Tydzień 3. Eleganckie: Pokażcie, że stemple nadają się na śluby, Sylwestrowe zabawy oraz imieniny babci! :)
27.04.15 - 03.05.15 Tydzień 4. Dwukolorowe: Odbicie wzoru w dwóch ( lub więcej ) kolorach. 
04.05.15 - 10.05.15 Tydzień 5. Motyw zwierzęcy: Skóra węża, tygrysa, żyrafy... lub dosłownie zwierzęta w całej okazałości!
11.05.15 - 17.05.15 Tydzień 6. Dowolne: Czyli róbta co chceta! Byle stemple! ;)

Mam nadzieję, że wszystko jest dla Was jasne. Dodatkowo postaram się we wtorki / środy tworzyć posty z inspiracjami aby pobudzić Waszą wenę lub wytłumaczyć dokładniej dany tydzień projektu.
Tu przyznaję bez bicia pomysł zaczerpnięty od Sabi-nails - bardzo spodobał mi się sposób w jaki poprowadziła swój projekt! Mam nadzieję, że się nie obrazisz za moje podpatrzenie patentu :)

Nie wymagam od Was żadnego "polubienia" mam jednak małą prośbę, kto może niech rozsyła baner  wraz z linkiem do tej notki w świat aby jak najwięcej osób dołączyło do zabawy! Nie wymagam również udziału we wszystkich tygodniach projektu.

Uff to chyba wszystko co miałam Wam do przekazania, mam nadzieję, że udało mi się trafić w Wasze gusta i znajdzie się kilu chętnych do zabawy! Ostatnio nie za bardzo mam czas na paznokcie, na szczęście do komputera dostęp jest dużo większy, więc skoro ja się za dużo bawić nie mogę to może Was do tej zabawy zachęcę!
Jeśli macie jeszcze jakieś pytania ( być może przegapiłam jakąś ważną kwestię ) piszcie koniecznie.



Pozdrawiam,


46 comments:

  1. Fajnie, że zaczynasz w kwietniu :) zdążą się pokończyć inne projekty, więc ja się zgłaszam od razu!
    dodam info na FB i swoim blogu :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pomysł na projekt i baner były już gotowe na początku stycznia, ale właśnie nie chciałam "zmuszać" ludzi do wybierania między projektami :)

      Delete
    2. no i dobrze - początkiem roku pojawiło się tyle fajnych projektów :) sama zapisałam się do 4 i ledwo się wyrabiam (tzn. nie wyrabiam się, bo i tak piszę często po wyznaczonych terminach;)

      Delete
  2. Replies
    1. tak mi się przypomniało, może dodać jeszcze galerię InLinkz? coś jak Kasia Kulak zrobiła w swoim konkursie :) Lepiej będzie się "przeskakiwało" między uczestniczkami ;)

      Delete
    2. Już patrzę jak to wyglądało u Kasi :)

      Delete
  3. Ja również się zgłaszam, projekt Sabi powoli dobiega końca a ja się dopiero rozkręcam.
    Jednak brakuje mi malowania na zamówienie :)

    Info oczywiście na moim FB

    ReplyDelete
  4. Zglaszam sie!

    Wysyartuje z moimi nowymi i do tego pierwszymi plytkami z BPS! ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. No widzisz idealnie trafiłam z czasem na projekt stemplowy ^^

      Delete
  5. Ja dopiero odkladam na płytki BPS:((

    ReplyDelete
  6. Może i ja spróbuję :) Pierwszy raz,ale czemu nie... ;)

    ReplyDelete
  7. Ooo, stemple - no to mnie nie może zabraknąć! Zgłaszam się! Jak otrząsnę się z depresji wiosennej, to poklikam gdzie trzeba, baner puszczę w świat itd. Dziś mam niemoc i dużo pracy. Blog się rozkręcił dzięki projektowi kwiatowemu u ciebie, więc to dla mnie podwójnie ważne, żeby wziąć udział w kolejnym :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bardzo miło mi to słyszeć, nie wiedziałam, że mój projekt mógł się tak miło komuś przysłużyć :) Ja za to mam nadzieję, że ponownie jak w poprzednich projektach odkryję nowe ciekawe blogi! Nie śpiesz się, jak widać czasu na zgłoszenie troszkę jest :)

      Delete
    2. Dzięki kwiatkom na twój projekt sięgnęłam po farbki. Mimo że cudów nie stworzyłam, to był to krok przełomowy i coraz częściej sięgam po pędzelek :)
      A stemple kocham i to projekt-marzenie :D

      Delete
  8. Trafiłam tu przypadkiem w sumie, ale jestem grupą docelową bo kocham stemple. Brałam udział całkiem niedawno w stemplowym wyzwaniu u Lory i bardzo mi brakuje tego projektu. Także zgłaszam się bez zastanowienia!

    ReplyDelete
  9. niestety mam ciagle hybrydy i tak juz jeden projekt trochę zaniedbuję przez to :(

    ReplyDelete
  10. Zgłaszam się! :D fajnie, że dajesz czas na zakończenie innych projektów :) kwiaty u Ciebie były świetne, czas na ekstra stemple <3

    ReplyDelete
  11. Wchodzę w to! :-D Może Twój projekt w końcu zmotywuje mnie to do obróbki zdjęć na czas ;-)

    ReplyDelete
  12. super :) puki co się zgłaszam bo ciekawe ale nie wiem jak tam z czasem ale może już w kwietniu będzie u mnie luźniej :)

    ReplyDelete
  13. Gdyby nie to, ze mam tylko 2 płytki to z chęcią wzięłabym udział ;p niby pasowałyby do każdego tematu, ale jednak z 2 płytkami to lipa xD

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oj tam, mogłabyś pokazać, że z dwoma płytkami również można wyczarować wiele wariantów ;)

      Delete
    2. Skoro tak mówisz xD Siostra też mnie wczoraj namawiała, więc spróbuję coś zrobić ;)

      Delete
  14. Myślę, że mi też się uda! Co jak co, ale stemple - ZAWSZE :D

    ReplyDelete
  15. Aaaahhh!! Ja już się zgłaszam! :D

    ReplyDelete
  16. Hehe no może jakoś Ci wybaczę jak mnie przyjmiesz do projektu :P [zgłaszam się]

    ReplyDelete
  17. Zgłaszam się!
    Mam nadzieję, że uda mi się wyrobić na czas, którego mi totalnie brakuje, ale obok takiego projektu po prostu nie mogę przejść obojętnie! :D

    ReplyDelete
  18. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  19. Spróbuję, choć cały czas dopiero się szkolę w tej dziedzinie nail artu. Wspomniane na blogu, zaraz wrzucę baner w boczek :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Projekty to najlepsze szkolenia " zmuszają " do regularnych ćwiczeń ;)

      Delete
  20. Chętnie wezmę udział, to będzie mój pierwszy projekt. Stemple jakoś "ogarniam", więc może dam radę wykonać wszystkie zadania:-). Zgłaszam się:-)

    ReplyDelete
  21. Bardzo chętnie wezmę udział, stemple to zdecydowanie mój żywioł :)

    ReplyDelete
  22. Ostatnio brałam udział w projekcie ponad pół roku temu, więc trzeba jakoś urozmaicić sobie naukę do matury.:)
    Stempelki nie są takie wymagające, więc zgłaszam się i ja :)

    ReplyDelete
  23. Akurat skończę wszystkie projekty wiec będę miała czas :)
    Więc z chęcią się zgłoszę :)

    ReplyDelete
  24. Zgłaszam się! To będzie mój pierwszy projekt! :)

    ReplyDelete
  25. A co mi szkodzi, zgłaszam się! :) Będę miała motywację, żeby ruszyć z postami stemplowymi na blogu, bo sprzęt już mam, tylko ciągle czasu brak. Mam nadzieję, że tym razem nic mi nie stanie na przeszkodzie i będę się ogarniać temat :)

    ReplyDelete
  26. Szkoda, że nie mam bloga i nie mam jak się zgłosić bo projekt bardzo mi się podoba. Zawsze takie zabawy motywują do wykonania zdobień na które zawsze jakoś brakuje czasu :-)

    ReplyDelete
  27. Można zgłosić się jeszcze? Jeśli tak to jestem chętna.. :)

    ReplyDelete
  28. Chciałabym dołączyć i rozumiem, że można nadsyłać prace z danego tygodnia do niedzieli :)

    ReplyDelete
  29. Również się zgłaszamy! :)

    ReplyDelete

Bardzo dziękuję za każdy jeden komentarz.
Zawsze przyprawiają mnie one o uśmiech na twarzy :)

Komentarze zawierające reklamy będą usuwane.